Audi Q3 Red Track: koncept Vail v novém

0

[av_gallery ids=’15307,15308,15309,15310,15311,15312,15313,15314,15315,15316,15317,15318,15319,15321,15322,15323′ style=’thumbnails‘ preview_size=’portfolio‘ crop_big_preview_thumbnail=’avia-gallery-big-crop-thumb‘ thumb_size=’square‘ columns=’5′ imagelink=’lightbox‘ lazyload=’deactivate_avia_lazyload‘]

Zvenku jako by si Red Track a Vail z oka vypadly. Jediné rozdíly najdeme v hlavních světlometech, Red Track má totiž červeně zabarvené diody denního svícení. To diodová světla ve střešním nosiči zůstala bílá. Také uvnitř se opakuje stejná písnička, tedy červené akcenty na sedadlech, červené prošívání, speciální termoska Audi schopná ohřevu či chlazení a výsuvné dno zavazadelníku s vyhříváním, což ocení především lyžaři. Menší rozdíly zaregistrujeme při pohledu na technické parametry: Red Track používá stejný přeplňovaný zážehový pětiválec 2,5 litru jako Vail (a TT RS), ovšem posílil na rovných 250 kW (340 k) a 450 Nm. To mu dává schopnost jet stovkou během 5,4 vteřiny a maximálně se rozpohybovat na 263 km/h. Sedmistupňové DSG a pohon všech kol se spojkou Haldex zůstávají totožné.