Ford Edge si pořídíme i v Česku

Drobným negativem automobilky Ford je určitě to, že se specializuje jak na trh v USA, tak i na trhy evropské. A jelikož jsou oba trhy často poměrně specifické, může to vyústit v situaci, kdy jsou některé vozy dostupné jenom v rámci určitého kontinentu. Toto negativum se naštěstí nedotkne vozu, kterým je Ford Edge. Tedy výrazné SUV s typickým americkým nádechem. I když bylo auto původně určené pro trh v USA, automobilka se celkem jasně rozhodla, že z něho udělá globální model.

Přečtěte si také: Ford F-150 Raptor bude i v Evropě – ale modifikovaný

Zajímavý design i parametry

Pokud bychom měli toto SUV k nějakému současnému modelu přirovnat, rozhodně musíme říci, že Ford nejvíce připomíná současný Volkswagen Tuareg. A to hlavně svou velikostí, ale i svými parametry. To, čím se však výrazným způsobem liší, to je určitě jeho design. Ten výrazněji připomíná spíše americké provedení vozů, což se pozitivním způsobem podepisuje především na jeho celkové atraktivitě. Na co dále nesmíme zapomínat, to je určitě praktičnost. Sem se řadí nejenom zavazadlový prostor o objemu celých 602 litrů, ale třeba i nádrž na 62 litrů, což zaručí i delší cesty bez nutnosti tankování. Pokud hledáte ojeté auto za skvělou cenu, podívejte se na autobazar 123auta.cz.

Pouze v naftě

Pod kapotou jsou k dispozici výhradně naftové motory, konkrétně potom čtyřválcové dvoulitry. K dispozici má Ford hned dvě verze těchto motorů. První může nabídnout výkon 132 kW a tak je logicky považována za verzi méně výkonnou. Druhá verze nese označení Bi-Turbo a v rámci celkového výkonu přidává celých 22 kW. Díky tomu je výkon už velmi příjemných 154 kW.

Zajímavostí daného vozu je to, že se s ním neztratíte jak ve městě, tak zcela určitě ani v terénu. A to mimo jiné proto, že všechny u nás dostupné verze budou k dispozici výhradně jenom v provedení ve formě čtyřkolek. V souvislosti s řazením je jasně dáno, že slabší motorizace nabídne převodovku manuální, zatímco ta silnější jenom automat.

Přečtěte si také: Nabíjení elektromobilů opět pokročilo

0 odpovědí

Zanechte komentář

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *