Pro nový modelový ročník zapracovali inženýři Nissanu na motoru nového verze GT-R. Má nyní poskytovat ještě lepší odezvu ve středních a vysokých otáčkách. Výkon ale přitom zůstal stejný. Jeho maximum leží na hodnotě 545 koní. Maximální točivý moment je 623 Nm.

Přepracovaná kontrola vstřikování paliva, upravené přeplňování a další drobná vylepšení ovšem způsobila to, že se Nissanu GT-R v modelovém ročníku 2014 podařilo zajez zajímavý čas na Nürburgringu. Proletěl ho za 7 minut a 18,6 sekundy, což je o 20 sekund lepší hodnota, než původní GT-R při svém debutu v roce 2007.

Pár změn se také týká podvozku, který by měl poskytnout hlavně o něco více komfortu a stabilnější chování vozu ve velmi vysokých rychlostech. Vylepšena byla snad i torzní tuhost. Uvnitř čeká na cestující nové čalounění a zákazník má více možností, jak vůz designově specifikovat.