Podobně jako u Panamery Turbo S, i SUV Cayenne vychází z dosavadní špičkové verze Turbo. Dvakrát přeplňovaný vidlicový osmiválec má shodný objem 4,8 litru,  turbíny dmychadel jsou ale nyní vyrobeny ze slitiny titanu a hliníku. Spolu s přeprogramováním řídící jednotky to přidalo 37 kW (50 k)  50 Nm, takže Cayenne Turbo S  disponuje výkonem 404 kW (550 k) a točivým momentem 750 Nm. Zrychlení na stovku se zkrátilo o dvě desetiny na 4,5 s, zatímco maximální rychlost vzrostla o 5 km/h na 283 km/h. Kombinovaná spotřeba 11,5 l by přitom měla zůstat zachována.

Designové změny vrcholného Cayenne jsou jen velmi nenápadné: litá kola o průměru 21 palců, zatmavené pozadí hlavních světlometů, leskle černé dekory na spodní části zrcátek a nárazníků a obdélníkové koncovky výfuku namísto kruhových. Interiér se pyšní karbonovým obložením a dvoubarevným koženým čalouněním sedaček s kontrastním obšíváním. Standardní výbava zahrnuje vzduchové odpružení s aktivním potlačováním náklonů, adaptivní tlumiče, elektronicky řízený zadní samosvorný diferenciál s aktivní distribucí točivého momentu a paket Sport Chrono. Německá cena Cayenne Turbo S byla stanovena na 151 702 euro, tedy asi 3 870 000 Kč.