Defender máme moc rádi, ale je fakt, že při běžné jízdě občas výkon trochu schází. Kdo by ale chtěl sportovnější variantu, ten má možnost, protože společnost Wildcat nabízí přestavbu, která udělá z britské terénní legendy hotové monstrum. Pod kapotu mu totiž namontují osmiválec z Corvetty.

To znamená benzinový motor o objemu 6,2 litru disponující standardním výkonem 437 koní. Jenže to pánům od Wildcatu nepřišlo jako dost, takže motor ještě dále vylepšili a výsledkem má být výkon překračující 550 koní. Takový Defender křížený s Range Roverem Sport SVR.

Tohle monstrum se prodává v krátkém devadesátkovém provedení a coby delší 110. Malý Defík s osmiválcem pod kapotou sprintuje na stovku za 5,9 s, větší na to potřebuje 6,5 s. Nejvyšší rychlost je daná omezovačem na 193 km/h. Představa, jak si v Německu jedete po dálnici 150 km/h a kolem proletí tahle krabice, je velmi zábavná. Spotřeba asi bude dost hrozná.