Hilux je mezi terénními pick-upy pojem, kterým má velkou tradici. Aktuálně byla představena v pořadí už osmá generace, která chce být odolnější, ale zároveň také pohodlnější pro běžné cestování. Oproti odstupující variantě je novinka delší (+70 mm) a širší (+20 mm) a díky tomu také nabídne více místa uvnitř. Nárůst v oblasti ramen činí 19 mm, kolem hlavy osm milimetrů více a ve druhá řadě sedadel, pokud v autě je, najdou cestující o 35 mm místa pro svoje kolena více.
Z komfortní výbavy nabídne nový Hilux vlastně všechno. Kdo bude mít zájem, ten dostane kožená sedadla, rozměrný dotykový displej, který kromě jiného promítá také obraz couvací kamery, došlo i na parkovací senzory, další barevný displej na přístrojovém štítu, klimatizaci a tak dále.
Co se techniky týká, auto stojí na silnějším rámu a nově zvládne utáhnout až 3,5 tuny, respektive na Hilux můžete naložit až 1240 kg. K dispozici budou verze s pohonem zadních kol nebo čtyřkolky vybavené redukcí. Řazení předního pohonu pákou je minulostí, novinka si už vystačí s tlačítky.
Toyota připravila čtyři motory, ale pro Evropu budou zajímavé především dva diesely. Ten menší o objemu 2,4 litru dostal výkon 150 koní, silnější dva-osmička pak nabídne 177 koní. Obě jednotky bude možné pořídit s manuálem i automatem. Benzinová část nabídky zahrnuje čtyřválec 2,7 l s výkonem 166 koní a hodně slibně vypadající, ale pro Evropu určitě nedostupný, atmosférický šestiválec o objemu čtyř litrů s výkonem 282 koní.