Autosalon v Tokiu je v plném proudu, novináři mají za sebou první den, takže už jsou známé v podstatě všechny novinky. Nás z toho všeho asi nejvíce zaujalo Subaru, ale nikoliv koncepty, které slaví na aktuálním autosalonu světovou premiéru, nýbrž limitovanou edicí WRX STI. S207, jak se tahle limitka jmenuje, totiž znamená mnoho úprav a velmi slibné jízdní vlastnosti.
WRX STI dostane v rámci S207 upravený přední i zadní nárazník. Vpředu najdete výrazný spoiler, vzadu třeba výdechy za zadními koly. Do interiéru se nastěhovala nová sportovnější sedadla a měnila se technika. Na rozdíl od Evropy používá japonské STI přeplňovaný dvoulitr, který v rámci S207 posílil na 328 koní. Kompletně přepracovaný je také podvozek. Ten má například jiné tlumiče, přičemž ty na přední nápravě jsou adaptivní. Měnilo se řízení, které je ještě ostřejší, brzdy Brembo jsou výkonnější a celkově je auto tužší. Více než 400 exemplářů WRX STI S207 ale Subaru nevyrobí a samozřejmě jde o věc určenou pouze pro japonský trh, což je škoda.
V rámci S207 můžete pořídit ještě NBR Challenge Package. Přední spoiler je pak karbonový a dozadu se nastěhuje pořádné křídlo. Paket ovšem Subaru nasadí z oněch čtyř stovek kusů maximálně na polovinu. A jestli se vám líbí žlutý lak karoserie, tak i ten je v rámci S207 omezen, konkrétně na sto kusů. Když se to tedy celé sečte, žluté STI S207, které vidíte na fotkách, vznikne maximálně v sérii 100 kusů.