Od renderu, který jsme vám už ukázali, se sériová verze prakticky neliší. Přední nárazník je výrazně přepracován, sací otvory jsou zvětšené, světlá výška je díky sportovnímu podvozku menší a auto dostalo krásná litá kola s unikátním designem. Nechybí ani štítek v masce a kryty zrcátek v kontrastním leskle černém laku. Typická azurově modrá barva vozu zůstala zachována. Jak jsme už psali, pod kapotou by se mohl objevit napříč uložený 4.4 V8 původem od Yamahy naladěný na zhruba 294 kW (400 k) v kombinaci se sekvenční převodovkou a pohonem všech kol Haldex.

Pokud chcete vidět přímo kratičký úsek, kde se S60R Polestar ukazuje,  přetočte video na 1:10 od začátku. Samotné okruhové speciály od Polestaru a rozhovory s jejich piloty jsou ale také velmi zajímavé.