Land Rover DC100 neboli předobraz nástupce legendárního Defenderu se v barevném provedení Expedition liší prakticky výhradně doplňky. Dostal sání vytažené komínkem na střechu a v předním nárazníku má integrovaný naviják. Střešní nosič umožňuje převoz nejrůznějšího vybavení. Ostatní technické parametry zůstávají stejné, i v této podobě tedy DC100 nabízí volič offroadových režimů Terrain Response, pomocníka při brodění Wade Aid či možnost fyzicky odpojit přední nápravu. Značka chce na základě reakce americké veřejnosti zvážit možný budoucí prodej nového Defenderu na tamním trhu.

Land Rover LR4, který se v Evropě prodává jako Discovery 4, se představil v limitované výbavě HSE Luxury. Ta přidává mnoho prvků a dekorů z luxusnějších Range Roverů, jmenovitě kožené čalounění Arabica, kůží obšívanou palubní desku, hliníkové rámečky a dekory, dřevěné obložení Dark Zebrano, vyhřívaný volant, audiosystém Harmann Kardon se 17 reproduktory o celkovém výkonu 825 W, natáčecí bixenonové světlomety s přisvěcováním do zatáček pomocí mlhovek a dvacetipalcová litá kola s deseti paprsky a leštěným povrchem Sparkle.

Limitovaná edice Range Rover Sport Supercharged pak sází na červenou barvu – tu dostaly brzdové třmeny a původně chromované ozdobné prvky exteriéru.Standardní výbava zahrnuje dvoubarevné kožené čalounění, stejný audiosystém Harmann Kardon a karbonové dekory interiéru. Pro pohon slouží nejsilnější motor v nabídce 5.0 V8 Supercharged o výkonu 375 kW. Na americký trh se dostane 500 kusů, a to výhradně v černém laku Santorini Black nebo v bílé Fuji White.