Koncept s pracovním názvem MLC se prý do značné míry podobá dříve zveřejněným renderům, které vyšly v magazínu Quattroruote (na fotografiích). Světlou výšku opticky snižuje karbonový bodykit. Siluetou vůz připomíná BMW X6, přední část je inspirovaná konceptem Estoque s hlavními světlomety tvořenými výhradně diodami, zatímco zadní partie kombinují nové prvky se známými – mohutný difuzor, kosodélníkové koncovky výfuku a diodový pás propojující koncové svítilny. Rozměry je prý koncept nejblíže Audi Q7, což nahrává předchozím domněnkám, že vyjede na modifikované platformě PL71, kterou v koncernu VW používá také Porsche Cayenne a VW Touareg. Vůz stojí na kolech o průměru 24 palců, jejichž design je podobný těm z konceptu Aventador J, pod nimi se ukrývají karbon-keramické brzdy.
Interiér pak zase svou štědrou aplikací karbonu odkazuje na Lamborghini Sesto Elemento, čtveřici sedadel odděluje vysoký středový tunel. O tom, jaký motor by měl sériový model pohánět, se zatím pouze spekuluje, mohlo by prý ale jít o vidlicový desetiválec 5,2 l o výkonu okolo 440 kW. Více budeme vědět již 23. dubna, kdy se koncept oficiálně představí na autosalonu v Pekingu.