Evoque je auto, které na sebe v případě automobilky Land Rover vzalo roli zachránce. Prodeje jsou nad očekávání dobré, malý Range se prostě líbí. Když už se tedy rozhodneme, že si Evoque koupíme, kterou verzi zvolit? Na výběr máme celkem tři naftové a jednu benzinovou možnost.
Vezmeme to vylučovací metodou. Si4 coby vrchol řady Evoque je sice hodně výkonná a velmi rychlá možnost, jenže na spotřebě si tohle provedení řekne o nemalý příděl paliva a pak tu také máme strašáka v podobě případného pozdějšího prodeje, se kterým budou zcela určitě problémy. Kdo ale uvažuje více srdcem než rozumem, ten by si měl Evoque Si4 vyzkoušet, protože jezdí skvěle.
Dieselová část je pro Evropany mnohem přijatelnější volbou. Range Rover sází na dieselovou dva-dvojku naladěnou buď na 150, nebo 196 koní. Kdo chce šetřit, ten si zřejmě vybere eD4, tedy verzi s pohonem pouze přední nápravy. Je to trochu v souvislosti se značkou Land Rover trochu kacířské, ale rozhodně to není vůbec špatná volba. Vzhledem k tomu, kolik se připlácí za dražší TD4 nebo dokonce SD4, jde vlastně o velmi dobrý výběr.
Komu bychom nakonec dali přednost my? Odpověď najdete v aktuálním (lednovém) čísle 4×4 AM, stejně jako více podrobností o benzinovém Si4.