Půjde přitom o stejnou motorizaci jako třeba v nedávno testovaném 3008 HYbrid4, totiž 2.0 HDi 120 kW/300 Nm pohánějící přední nápravu a elektromotor 27 kW/200 Nm ženoucí nápravu zadní. Řazení má opět na starosti robotizovaná šestistupňová převodovka. Řidič může volit ze stejných jízdních režimů Auto, Sport, ZEV a 4WD. Kombinovaná spotřeba má činit pouze 3,6 l/100 km, akcelerace na stovku je přitom dílem 9 vteřin a maximální rychlost je 209 km/h.
Navenek bude možné hybridní 508 sedan rozpoznat jen podle štítku v masce. Menším nedostatkem je zmenšený zavazadlový prostor, akumulátory jej z původních 515 lzredukovaly na 355 l. Na britském trhu bude 508 sedan začínat na 31 450 librách, tedy zhruba jednom miliónu korun, první vozy se do showroomů dostanou v červenci.