Nevěříte, že z tohoto na první pohled do terénu postaveného vozu nemůže být kupé TT? Tak si odmyslete fakt, že stojí na vysokém podvozku, zahoďte ochrnu proti terénním nepříjemnostem a trochu zkoste záď. Zbytek, jako jsou pěkná světla, velká maska chladiče, nebo tvar přední kapoty zůstanou.

A zůstane hlavni i kokpit, který je nejzajímavějším prvkem tohoto konceptu. Audi totiž poprvé použilo řešení svého virtuálního přístrojového štítu a musíme uznat, že jde zatím o nejlepší variantu, jakou jsme kdy viděli. LCD místo budíků už totiž pár automobilek má, jenom ta z Ingolstadtu ho ale dokázala využít do posledního pixelu. Schválně si projděte přiloženou galerii, co vše dokáže novinka v kapličce zobrazit.

A aby se neřeklo, je koncept Audi Allroad Shooting Brake vybaven také úsporným hybridním pohonem. Používá benzinový 2.0 TFSI s výkonem 292 koní spárovaný se dvěma elektromotory o síle 85 a 40 kW. Je tu také pohon všech kol quattro. Celkový výkon systému by měl být 408 koní, což zaručuje zrychlení z nuly na stovku za 4,6 sekundy a maximální rychlost klasicky omezenou na 250 km/h. A spotřeba? Prý 1,9 litru benzinu na 100 km. Uvidíme, jak na tom bude nové TT!