To, že upravená Q5 dostane šestiúhelníkovou masku singleframe, asi nikoho nepřekvapuje. Také přepracovaná grafika předních i koncových světlometů, které „kvé-pětku“ přibližují mladšímu sourozenci Q3, není nikterak dramatickou změnou. Lehké tvarové úpravy podstoupily i oba nárazníky. Uvnitř si pak na hledání designérských zásahů musíme vzít lupu: týkají se dekorů a také inovovaného volantu.

Zajímavější informací je, že současný vrcholný benzínový 3.2 V6 FSI bude nahrazen kompresorovým 3.0 TFSI z Audi A4, ačkoliv s lehce sníženým výkonem okolo 200 kW (272 k). Časem však dojde i na výkonnější 245 kW (330 k) variantu, a to pro ostřejší SQ5. Další úpravy, týkající se převážně snižování spotřeby, se dotknou i ostatních motorizací. Doprovodí je také přepracovaný podvozek se zaměřením na komfortnější a jistější jízdní vlastnosti. Uvidíme, zda se faceliftu Q5 dočkáme již v Pekingu. V oficiálně ohlášených novinkách nefiguruje.