Postavit pick-up s náznakem sportovních genů se ukázalo pro Ford jako dobrý tah. Jeho prodeje stoupají v USA, kde je trh s pick-upy opravdu pestrý. O auto ale mají velký zájem i Číňané. Na tamním trhu se však oficiálně neprodává, poroto se musí spoléhat na šedý dovoz.
A taky za něj pořádně platit. Čínské úřady totiž nasazují obrovské daně a dovozní clo nejen na americké vozy s velkým motorem. Navíc cena významně u jednotlivých prodejců kolísá. Někde je k dispozici za 105 tisíc dolarů, jinde i za 150 tisíc. To je v přepočtu zhruba 3 miliony korun. V Česku se dá Raptor od dovozce pořídit za polovinu, v USA za čtvrtinu ceny.
Přesto se Rapotr pro čínské zákazníky stal horkým zbožím. V této zemi zatím nebyly pick-upy považovány za vozy, které reprezentují bohatství svého majitele. Přesto se nyní zdá, že povedený Rapotr návyky trochu změní. Není sice jasné, kolik vozů se v Číně prodalo, protože oficiální čísla nejsou logicky k dispozici, Raptor se ale podle některých médií stává téměř podpultovým zbožím.