Za tři týdny odstartuje autosalon ve Frankfurtu, kde se kromě jiného představí také nový Jaguar F-Pace. Britská automobilka dnes zveřejnila další fotografie maskovaného exempláře a doplnila je o několika základních informací, které v podstatě pouze potvrzují to, co se dalo čekat. Techniku totiž už známe.
Stejně jako XE nebo XF bude i F-Pace využívat novou hliníkovou modulární platformu. Přední náprava tak dostane dvojité lichoběžníkové zavěšení a vzadu najdeme zavěšení Integral Link. Posilovač řízení je elektromechanický a pohon všech kol obstará mezinápravová spojka, která bude přes řetězový převod připojovat přední nápravu podobně, jako to má například BMW a jeho xDrive. O motorech Jaguar nic neříkal, ale je téměř jisté, že se pod kapotou objeví čtyřválce nové řady Ingenium a šestiválce, se kterými už nějaký ten pátek jezdí F-Type, respektive naftový šestiválec původem z nového XF.
Program Jaguaru F-Pace pro nadcházející období je následující. Zhruba za tři týdny proběhne světová výstavní premiéra, následně odstartuje výroba, která je umístěna do britského Solihullu a někdy příští rok, tisková zpráva bohužel nezmiňuje konkrétní měsíc nebo alespoň čtvrtletí, se začne F-Pace prodávat. Řekněme si to upřímně, těšíme se na něj.