Víme, je to asi pitomost, ale proč si nedopřát SUV, se kterým můžete vyrazit klidně na okruh a napráskat to kdejakému supersportu, kdy se Vám zachce?

Provedení Trackhawk je v podstatě okruhovou verzí velkého Jeepu Cherokee. Svými dovednosti fascinuje podobně jako Alfa Romeo Stelvio QV.

Pod kabátem ostrého Jeepu se ukrývá osmiválec 6.0 HEMI přeplňovaný kompresorem původem z Hellcatu. Výsledkem je výkon 522 kW (710 koní) spolu s točivým momentem vrcholícím hodnotou 868 N.m. Nechybí samozřejmě pohon všech čtyř kol a automatická převodovka.

Maximální rychlost čini 290 km/h a z nuly na stovku akceleruje za 3,7 sekundy. Není to sice nejrychlejší SUV světa, ale takové Lamborghini Urus není ve zrychlení na stovku o moc rychlejší (jen o desetinu sekundy) a stojí o milion více.

V základu dostanete mimo jiné 20palcová kola, adaptivní bi-xenony, audio Harman Kardon s 19 reproduktory, adaptivní tempomat, systém aktivního tlumení hluku, výkonnější brzdy, sedm airbagů, zadní parkovací kameru, sedm airbagů či kožené čalounění.

Pro koho je Trackhawk moc, může sáhnout po verzi SRT poháněné 6,4litrovým atmosférickým motorem HEMI s výkonem 344 kW (468 koní), který nejede vůbec špatně a stojí o 3/4 milionu korun méně.