Bude to poprvé v historii, co pod kapotou vozu značky Maserati zazní klapot naftového motoru a ze zadních výfuků se možná vyvalí trochu toho dýmu. Italská značka tak vkročí do dalšího zajímavého období své existence. Nejen nafta pod kapotou má totiž pomoci s prodeji v Evropě. Celkově ale vůz míří na Čínu, kde se trojzubci daří.

Vzhled nového modelu Ghibli působí výrazně sportovně. Nechybí notoricky známá maska chladiče s trojzubcem uprostřed. Povedená jsou světla LED vpředu, která dodávají na agresivitě, uhlazená a oblá záď má naopak LED v brzdových světlech uspořádané tak, aby vytvářely zajímavý obrys.

Uvnitř se samozřejmě bude hrát na luxusní notu a tak nebude chybět prvotřídní kůže, parádní volant nebo dotyková obrazovka s multimédii a navigací. Jen doufejme, že ji nedodá Garmin, jako v případě většího Quattroporte. Vypadá totiž poměrně chudě. Sedan chce být konkurentem hlavně BMW řady 5, Mercedesu-Benz E nebo Audi A6.

V této kategorii jsou velmi oblíbené naftové motory a tak i Maserati Ghibli s jedním takovým vyjede. Půjde o třílitrový šestiválec s zatím nespecifikovaným výkonem. Nepřijdeme ale ani o benzinové jednotky, v tomto případě půjde také o šestiválec s dvěmi výkonnostními verzemi. K řazení poslouží automatická převodovka ZF s osmi stupni. K dispozici bude pohon zadních kol, nebo čtyřkolka Q4.