Původní předpoklady, že S60 Polestar dostane upravený vidlicový osmiválec4,4 l, se nakonec nepotvrdily. Pod kapotou se nalézá důkladně vyladěný třílitrový řadový šestiválec T6 přeplňovaný turbodmychadlem Garrett. Ve společnosti Polestar z něj vytěžili 379 kW (515 k) a 575 Nm. To autu stačí na akceleraci na stovku za pouhých 3,9 s. Maximální rychlost přesahuje 300 km/h. Mimo upraveného motoru se inženýři zaměřili i na podvozek – snížili světlou výšku o 30 mm, rozchod se zvětšil o 20 mm vpředu a 40 mm  vzadu. Spaliny odvádí nerezový výfukový systém Ferrita o průměru koncovek3,5 palce.

Šestistupňová manuální převodovka má zkrácené převody a zesílenou konstrukci, aby lépe odolala náporu newtonmetrů. Pohon všech kol Haldex 4. generace má navíc vzadu elektronicky simulovanou uzávěrku diferenciálu. Kromě úprav, které už jsme si prohlédli dříve, tedy sportovního předního nárazníku a rozšířených prahů, dostala S60 Polestar ještě decentní difuzor a malý spoiler na hraně kufru. Kola v designu Polestar mají rozměr 9,5×19“ a obouvají pneumatiky 265/30 R19. Vůz krotí kotoučové brzdy s odvětrávanými kotouči Polestar – vpředu 380 mm s šestipístkovými třmeny Brembo, vzadu 302 mm se třmeny od Volva. Hmotnost se podařilo udržet na příznivé hodnotě 1640 kg. Do kabiny se nastěhovaly sportovní sedačky Polestar, volant, hlavice řadicí páky a středy sedáků jsou potažené alcantarou. Středová konzole byla v rámci lepší ergonomie řazení trochu snížená.

Uvidíme, zda se tedy nakonec dočkáme alespoň menší série ostré S60. Audi RS4 quattro, BMW M3 či Mercedes-Benz C 63 AMG si konkurenci takovýchto parametrů rozhodně zaslouží.