Japonská automobilka přivezla na svůj ženevský stánek novou generaci pracovního pick-upu Mitsubishi L200. Jde přitom už o pátou reinkarnaci modelu schopného slušně fungovat i mimo asfalt. Jak ale velí aktuální trendy, auto musí vypadat dobře i na silnici v běžném provozu. S tím mu pomáhá nový design přídě včetně světlometů ozdobených diodami pro denní svícení.

Pro evropský trh jsou logicky pod kapotou připraveny jen dieselové motory. Konkrétně jde o řadu 4N15, která disponuje výkonnostními nastaveními 154 a 181 koní a točivými momenty 380 a 430 Nm. Nová je manuální převodovka se šesti stupni a volitelně je k dispozici i automat. Výrobce slibuje úspornější provoz než u minulé generace.

Zapracovalo se také na komfortu pro posádku. Ačkoliv má Mitsubishi na zádi stará dobrá listová pera, uvnitř kabiny by měla panovat pohoda. Zlepšila se tuhost karoserie a odhlučnění motoru i podvozku. Japonci vylepšili aerodynamiku a tudíž bude i méně hluku od okolo proudícího vzduchu.