Kabriolet bude poháněný stejným motorem jako Coupé, to znamená atmosférický V8 o objemu 4,2 l a výkonu 331 kW (450 k) při 8250 ot.min-1, točivý moment 430 Nm vrcholí mezi 4000-6000 ot.min-1. Také převodovka (sedmistupňová dvojspojková S-Tronic) a pohon všech kol quattro s mezinápravovým diferenciálem Torsen jsou totožné, lze si připlatit také za aktivní zadní diferenciál. Oba vozy by měly sdílet i výbavu a použité technologie, Cabrio se bude pochopitelně lišit elektricky stahovanou plátěnou střechou. Její spuštění trvá 15 vteřin, natažení pak 17 vteřin. Je velmi kompaktní, v zavazadelníku zabere pouze 60 litrů z dostupných 380 l. Pro Cabrio jsou dále specifické prvky jako rám čelního skla, lišty dveří a kryt složené střechy v matném hliníkovém provedení.
RS5 Cabrio zvládá akcelerovat na stovku za 4,9 vteřiny, maximální rychlost je omezená na 250 km/h a za příplatek lze omezovač posunout na 280 km/h. Kombinovaná spotřeba má činit velmi teoretických 10,9 l/100 km, praxe bude samozřejmě poněkud divočejší. Výfukový systém má integrované klapky, které automaticky regulují hlasitost zvuku. Příplatková výbava obsahuje i sportovní výfuk s černě lakovanými koncovkami.
Prodej na domácím německém trhu bude zahájen počátkem roku 2013, cena byla stanovená na 88 500 euro (2 190 000 Kč). Další trhy v Evropě, USA a Asii budou záhy následovat.