Nabídka metalických laků se rozšířila o černou Barolo a hnědou Havana. Novinkou je možnost kombinovat lak karoserie se čtyřmi novými barvami střechy. K dosavadní bílé Fuji přibyla ještě černá Santorini, stříbrná Indus, šedá Orkney a červená Firenze. Připlatková výbava se dále rozšířila o anatomicky tvarovaná přední sedadla se silnějšími bočnicemi, čalouněním kůže-látka a logem Land Rover na hlavových opěrkách. Třetí změnou je možnost nahradit základní audiosystém lepším s Bluetooth připojením, integrovaným mikrofonem a subwooferem Alpine Hi-Line o výkonu 150 W.

Po technické stránce se na Defenderu nezměnilo vůbec nic. Už loni vyměnil starší dieselový motor 2,4 l za modernější 2.2 TD4 z Freelanderu. V Defenderu je naladěn na identický výkon 90 kW (122 k), zrychlení na stovku za 14,7 s zůstává stejné, zvýšila se pouze maximální rychlost, a to na 145 km/h.