Cadillac není v Evropě zrovna rozšířenou značkou, i proto působí nejen na českých silnicích poměrně exotickým dojmem. A i to by mu mohlo pomoci v boji s německou konkurencí, které je všude až příliš a nechtěně se tak stává okoukanou.
Němci mají v Evropě zatím převahu v umění používat moderní technologie. Proto s nimi třeba britský Jaguar těžce bojuje. Moderní manažer si také občas rád přihřívá polívčičku když večer v baru přátelům vypráví, že jeho vůz má aktivní tempomat, varování proti kolizi v mrtvém úhlu nebo třeba kontrolu jízdy v pruzích.
Tím vším ale ATS oplývá také a přidává i drobné lahůdky v německých vozech neznámé. Asistenční systémy jsou spojené se sedadlem řidiče a v případě krize vibrují. Takže například couváte, blíží se překážka a informaci o ni potvrdí bzučení ve vašem pozadí.
Kompletní test Cadillacu ATS poháněného silným, dvakrát přeplňovaným čtyřválcem s výkonem 276 koní a pohonem všech kol najdete v aktuálním vydání 4×4 Automagazínu.