Nové BMW M5 dostalo pohon všech, to ale vůbec nevadí, o zábavu bude i tak postaráno a pálení gum bude zase o kousek snažší. Pod kapotu v Mnichově nacpali nejnovější verzi benzínového osmiválce se zdvihovým objemem 4,4 litru, vybaveného technologií BMW M TwinPower Turbo. S výkonem 441 kW/600 k a maximálním točivým momentem 750 Nm slibuje masivní zátah. Agregát dopovaný dvěma turbodmychadly rozjede novou M5 z 0 na 100 km/h za 3,4 s (dvoustovku umí za 11,1 s) a dokáže letět až 305 km/h (v případě, že nemá elektronický omezovač).

O přenos veškerého výkonu na kola se stará nová osmistupňová převodovka M Steptronic se systémem Drivelogic, který ve spolupráci se systémem M xDrive umožňuje optimální využití schopností motoru za všech jízdních podmínek. Výsledkem je to, že nové BMW M5 je nejen nejrychlejší, ale také nejobratnější ze všech modelů M5 postavených od roku 1984.