Sedmička dostala obří ledviny, podle lidí z automobilky jsou větší o celých 40 %. Luxusní sedan bude dostupný v běžném a dlouhém provedení. Novinkou je možnost laserových světlometů s dosvitem dálkových světel přes půl kilometru.
Nejdůležitější pro nás ale je, že pod dlouhou kapotu se vrací dvanáctiválec o objemu 6,6 litru. Provedení M760Li xDrive se svými 430 kW výkonu představuje absolutní vrchol. Kvůli plnění emisí se ovšem neobejde bez filtru pevných částic.
Civilnější volbu představuje osmiválec ve verzi 750i xDrive s objemem 4,4litru, jehož výkon se zvýšil o 60 kW, na velmi pěkných 390 kw. Kromě toho nechybí ani plug-in hybridní verze spolupracující s upraveným řadovým šestiválcem. Systémový výkon produkuje 290 kW a dojezd čistě na elektřinu činí až 58 kilometrů.
V nabídce samozřejmě nesmějí chybět diesely. Třílitrový řadový šestiválec s výkonem 294 kW pohání verzi 750d xDrive, kdežto je možné vybírat ještě zde dvou slabších provedení. Varianta 740d xDrive disponuje 235 kW výkonu, kdežto vstupní verze 730d výkonem 195 kW.
Standardně dostanete novou sedmičku s adaptivním vzduchovým odpružením s automatickým vyrovnáváním světlé výšky na obou nápravách.