Turbodmychadlem přeplňovaný 2.0GT DIT má svůj základ v nové jednotce FA20, kterou Subaru vyvinulo spolu s Toyotou pro kupé BRZ a GT-86. To znamená čtvercovou konstrukci s vrtáním i zdvihem 84 mm, narozdíl od atmosférického motoru, který má přímé vstřikování D4S od Toyoty, však Subaru použilo vlastní přímovstřikový systém a přidalo ještě turbodmychadlo. Výsledkem je 221 kW (300 k) a 400 Nm točivého momentu. Přeplňovaný dvoulitr nahradí v nabídce stávající 2.5 Turbo, oproti kterému má o 11 kW (15 k) a 40 Nm více. Přitom má spotřebovávat až o 20 % méně paliva, a to i zásluhou standardně montovaného systému stop-start.

Stejně jako v USA, i pro Japonsko se bude dodávat upravený základní čtyřválec boxer 2,5 l o mírně zvýšeném výkonu 127 kW (173 k) a točivém momentu 235 Nm. Pro všechny japonské modely Legacy a Outback je standardem bezestupňová převodovka Lineartronic, přepracován byl také podvozek a řízení.