V prvním testu, který zástupci magazínu provedli, se auto při 63,5 km/h nebezpečně naklonilo a jelo pouze po vnějších dvou kolech. Automobilka tvrdí, že vůz byl přetížený, Teknikens Värld uvedl, že auto bylo během testování obsazené pěti cestujícími a zatížené pytli s pískem na maximální povolenou nosnost 602 kg (tuto hodnotu Jeep uvádí v oficiální dokumentaci na švédském trhu), případně na nižších 502 kg.
Nyní je tu ale druhé video se sérií testů, které magazín provedl za přítomnosti zástupců Chrysleru a navíc jim umožnil přístup k datovým sběrnicím testovaných vozů. Automobilka požadovala, aby byl vůz obsazen a naložen na maximálně 470 kg, což při pěti cestujících nenechává téměř žádný prostor pro zavazadla, a magazín souhlasil. Výsledek? Chrysler zopakoval své tvrzení, že obdobnou situaci, tedy stejně nebezpečný náklon, se navodit nepodařilo. To je pravda, kde je ale háček? Z celkem jedenácti testů došlo při sedmi z nich k proražení pneumatik, které mají evidentně tendenci se svlékat z ráfků. Auto navíc při vyhýbacím manévru rozhodně nepůsobí stabilním dojmem a nemilosrdně ničí kužely vyznačující trasu, kterou referenční VW Touareg nebo Volvo XC90 zvládly při 69 km/h bez chybičky. Zdá se, že Teknikens Värld o svou reputaci solidního média nepřijde, zato Chrysler má rozhodně co vysvětlovat a napravovat…