U nejmenšího z této anglické rodiny mnoho změn na první pohled nenajdete, inženýři se zaměřili na techniku. Evoque definitivně přichází s devítistupňovou automatickou převodovku ZF, která dokáže ve spojení ještě s dalšími úpravami snížit spotřebu až o 11,4 procenta.

Druhou podstatnou změnou je příplatkový systém pohonu všech kol Active  Driveline, který přidá na zadní nápravu elektronicky řízený  diferenciál. Dají se očekávat velmi zajímavé jízdní vlastnosti. Bohužel pro začátek bude tato novinka dostupná výhradně ve spojení s benzinovým vrcholem Si4.

Upravený Evoque se představí ve společnosti hybridního Range Roveru a Range Roveru Sport. Nová motorizace kombinuje naftový šestiválec SDV6 a elektromotor (48 koní, 170 Nm). Celkově Land Rover slibuje parametry systému 340 koní a 700 Nm. Velký Range Rover Hybrid zvládne stovku za 6,9 s, lehčí Sport je o dvě desetiny sekundy rychlejší.

Protože probíhal vývoj nové generace Range Roveru už s ohledem na tyto hybridní verze, byla jim hned od začátku přizpůsobena konstrukce auta. To v praxi znamená, že akumulátory nijak nezasahují do prostoru pro cestující nebo zavazadelníku. Vše zůstává shodné s klasickými variantami a to včetně sedmimístného interiéru u Range Roveru Sport.

Lannd Rover také slibuje identické schopnosti v terénu, což hodlá dokázat expedicí z továrny v Solihullu do indické Bombaje, kde sídlí mateřská Tata. V plánu je 16 tisíc kilometrů.