Land Rover oficiálně představil nový Defender, který se bude vyrábět na Slovensku. Stojí na novém hliníkovém základu D7x, díky čemuž přišel o tradiční žebřinový rám. Výhodou představené novinky bude nezávislé zavěšení všech kol, možnost použít vzduchové odpružení a technický základ připravený k elektrifikaci.
Stejně jako kdysi, bude možné i v novém Defenderu posadit dopředu tři osoby. Dokonce i krátká třídveřová verze (značená číslicí 90) tedy odveze šest lidí.
Pod kapotou nalezneme zážehové motory P300, P400 (šestiválec) a dva čtyřválcové diesely D200 a D240. Vrcholem nabídku se stane Defender poháněný řadovým šestiválcem s elektrickým kompresorem. Výsledný výkon 400 koní nezní vůbec špatně. Stovku tato verze zvládne za 6 sekund. Časem přijde na trh samozřejmě plug-in hybrid P400e.
Nový Defender má světlou výšku téměř třicet centimetrů, projede téměř metr hlubokou vodu, odtáhne až 3,7 tuny a nabídne „průhlednou kapotu“ nebo vzdálenou aktualizaci softwaru.