Když teď zajdete do showroomu automobilky Mercedes a řeknete, ať vám dají to nejsilnější céčko s pohonem všech kol, jaké tam mají, dostanete verzi 450 4Matic AMG. To rozhodně není pomalé auto, má přece přeplňovaný šestiválec s výkonem 367 koní, vrcholem točivého momentu 520 Nm a stovku umí za 4,9 s, jenže možná by to sneslo i něco silnějšího. Vždyť s těmito parametry si na vás došlápne každý, kdo vlastní menší A 45 AMG.
Řešení představil starý známý Brabus. Vašeho problému vás zbaví instalace nového softwaru řídicí jednotky, který pozmění vstřikování paliva, zapalování a kromě toho nepatrně navýší ještě tlak turbodmychadla. Po tomto decentním zásahu vzroste výkon na 410 koní a točivý moment na 570 Nm. Stovku dáte za 4,6 s a protože Brabus umí pozměnit i nastavení omezovače, který určuje obligátní maximum 250 km/h, rozjedete se nově na 280 km/h.
Když už pak budete brousit v nabídce Brabusu, můžete si rovnou přiobjednat třeba aerodynamické doplňky, nová devatenáctipalcová kola, pěkný difuzor nebo nový výfuk doplnění o elektronicky ovládanou klapku. V normálním režimu bude znít upravené céčko pěkně jadrně, ale když ho přepnete do tichého režimu, skoro ani nepoznáte, že vůz jede, protože je tišší než sériová verze.