Ten je v GL 63 AMG naladěn na 410 kW (557 k) a 760 Nm točivého momentu. Maximální rychlost je klasicky omezená na 250 km/h a na stovku více než dvoutunový vůz vystřelí během 4,9 vteřiny. Kombinovaná spotřeba by měla podle evropského cyklu činit 12,9 l/100 km, ale asi jen málokterý majitel si dá za cíl jí dosáhnout. Exteriérové změny se nijak výrazně neliší od sériového modelu vybaveného optickým AMG paketem, můžeme tedy počítat se sportovně tvarovanými nárazníky, přitvrzeným stavitelným podvozkem AMG Ride Control, rozšířenými prahy a koly z lehkých slitin o průměru 21 palců. Specialitou GL 63 AMG bude i čtveřice koncovek výfuku s obdélníkovým průřezem. Rychlé průjezdy zatáček má zajistit elektronický asistent Active Curve System. Fotografie interiéru ukazují dekory v kombinaci pianového laku a hliníku, kožené čalounění Designo a kovové pedály, jinak zůstává konzervativně decentní.
Více informací a fotografií by mělo následovat během příštích několika dní a my je pro vás samozřejmě budeme pečlivě sledovat.