Standardní výbavou nové Panamery je osmistupňová automatická dvouspojková převodovka PDK, s manuálem není k dispozici. Nový čtyřlitrový osmiválec bi-turbo pohání model Panamera Turbo. Jeho parametry jsou více než působivé: výkon 550 koní v 5750 ot./min. a točivý moment 770 Nm v rozmezí 1960 až 4500 ot./min. Díky tomu Panamera Turbo umí stovku za 3,6 sekundy a uhánět maximálkou 306 km/h. Osmiválci nechybí systém vypínání poloviny válců při částečném zatížení.
Novou motorizací je také benzinový šestiválec 2,9 l bi-turbo v Panameře 4S. Disponuje výkonem 440 koní v 5650 ot./min. a točivým momentem 550 Nm v rozmezí 1750 až 5500 ot./min. Na 100 km/h akceleruje Panamera 4S za 4,2 sekundy a rozjede se na 289 km/h.
Porsche Panamera 4S Diesel má pod kapotou naftový osmiválec se dvěma turby, který posílá na všechna kola výkon 422 koní v 3500 ot./min. a točivý moment 850 Nm v rozsahu 1000 až 3250 ot./min. Naftový osmiválec se na 100 km/h rozjede za 4,3 sekundy a dosahuje nejvyšší rychlosti 285 km/h. Osmiválec používá nezávislá turba, kdy v částečném zatížení a pod 2700 ot./min. pracuje jen jedno z nich.
Porsche Panamera stojí na nové platformě MSB, která je velmi variabilní. Rozhodně tak nebude chybět hybrid, plug-in hybrid nebo pro čínský trh prodloužená verze.
Pokud jde o praktičnost, tak kufr Panamery pojme od 495 do 1304 litrů nákladu a zadní sedadla lze sklápět v poměru 40:20:40.
Na nové Porsche Panamera si připravte minimálně tři miliony korun, na verzi Turbo pak ještě o minimálně „meloun“ více.