BMW se připravuje na příchod konkurenčních vozů od značek Audi nebo Mercedes-Benz. Druhá generace modelu X6 se má proto ještě více odlišovat od svého „dárce orgánů“ BMW X5. Dostane proto drsnější design zaměřený více na sportovní pojetí vozu. Naroste navíc do délky o několik málo centimetrů. Zvětší se i rozvor, přesné údaje ale nejsou doposud známé.
Britský magazín Autocar píše, že X6 bude těžit z podvozku a konstrukce šasi, se kterými vyjede na silnice nová generace BMW X5. Ta už sama nabídne lehčí řešení. Nadbytečné kilogramy ušetří například přechod z mechanického diferenciálu na elektronický.
Pod kapotou najdeme známou skladbu motorů, samozřejmě částečně modernizovanou. Klasicky se dá očekávat vyšší výkon a nižší spotřeba. Základní jednotky budu řadové šestiválce konzumující naftu i benzin. Nepřijdeme ale ani o benzinový V8 s objemem 4,4 litru, který nyní hraje hlavní roli na palubě vrcholného X6 a X6 M. K řazení vždy poslouží osmistupňová automatická převodovka.
Některá americká média už tvrdí, že se dá očekávat i návrat hybridní verze. Model ActiveHybrid X6 už ale ve spojení s elektromotorem nebude využívat žíznivý benzinový osmiválec. Má ho nahradit benzinový šestiválec.
Na výběr by měly být dvě varianty odpružení. Levnějším řešením budou klasické ocelové pružiny, dražší modely pak dostanou pneumatický podvozek s nastavitelnou výškou včetně automatického snižování při dosažení vyšších rychlostí.
Zajímavostí se má stát navíc systém FlexRay, který si rozhodně nepleťte se středovým panelem u vozů značky Opel. V případě mnichovského crossoveru jde totiž o možnost během života vozu updatovat software řídící jednotky nebo zábavního systému a tím ho obohacovat o nové funkce nebo vylepšovat jeho parametry.
BMW X6 by se mělo u prodejců objevit během roku 2015 ,dá se tedy očekávat, že už za rok začnou na povrch prosakovat obrázky a další podrobné informace. Debut nového X6 by měly opepřit i menší a levnější modely logicky pojmenované X4 a X2.