Nemít v nabídce SUV se splývavou zádí (BMW X6) si v dnešní době nemůže dovolit ani Porsche. To muselo nedávno představit druhou karosářskou verzi modelu Cayenne dostupnou  s dvojicí pohonných jednotek (běžnou verzi pohání šestiválec, kdežto vrcholné turbo osmiválec). A právě nyní přichází prostřední verze označená písmenem „S“.

Pod kapotou nejnovějšího přírůstku nalezneme vidlicový šestiválec o objemu 2,9 l s přeplňováním, což je agregát, který známe z modelu Audi RS5. Šestiválec poskytuje 440 k a 550 N.m. točivého momentu.

Za základní verzi s třílitrovým šestiválcem o výkonu 340 koní zaplatíte 2,3 milionu korun, za osmiválec Turbo s výkonem 550 koní pak téměř 4 milionu korun. Prostřední verze S ještě nemá českou cenu.

Srovnáme-li ceny verze Coupé s „běžným Cayennem“, dopočítáme se rozdílu necelých tři sta tisíc korun. Jestli to je za splývavou záď hodně nebo málo, necháme na vás.