Pokud jste si koupili zářijové číslo 4×4 Automazínu, o novém mladoboleslavském SUV více vše potřebné. Uvažujete-li o jeho koupi, máme pro Vás dobrou zprávu. S Kodiaqem můžete v naprostém klidu vyrazit do velkého mrazu ale i extrémního horka.

Dříve než začne sériová výroba, prodělávají prototypy různé zkoušky – od virtuálního vývoje přes klimatickou zkušební stanici s teplotami od mínus 40 do plus 90 stupňů Celsia, reálné zkušební jízdy za slunečního svitu, deště a sněžení až po takzvanou dynamickou zkušebnu a funkční testy.

kodiaq_climate_chamber_dashboardVe zkušebně se netestují jen jednotlivé díly: inženýři věnují hodně pozornosti komponentům složeným z více jednotlivých dílů. Když se vzájemně spojí více jednotlivých dílů, začne to být obzvláště zajímavé. Každý materiál se konec konců chová při chladu a horku jinak a spojení mezi díly musí držet a fungovat – i při nehodách a při všech teplotách.