PSA Peugeot-Citroën tím částečně vyřeší problém s poklesem produkce ve francouzské továrně Sevel Nord, se kterým se potýká kvůli odchodu Fiatu z aliančního projektu, ve kterém vznikají Peugeot Expert, Citroën Jumpy a Fiat Scudo. Toyota zároveň na evropském trhu obsadí segment lehkých užitkových vozů, ve kterém po ukončení dovozu modelu HiAce nemá zastoupení. Přeznačené modely se znakem Toyoty začnou ze Sevel Nord vyjíždět od poloviny roku 2013. Toyota se zároveň zavázala k úhradě „adekvátní části nákladů“ na vývoj nové generace modelů Expert/Jumpy, které by už měly vzniknout jako společný projekt PSA a japonské automobilky. Dohoda o spolupráci, kterou automobilky uzavřely, je rámcově ohraničená rokem 2020. Zda nový van pod značkou Toyota dostane také možnost pohonu všech kol v podobě zástavby od specialisty Dangel, zatím není známo.