![vw_taigun_concept_new_delhi_01_1_0_1391618183](https://auto4x4.cz/wp-content/uploads/2015/09/vw_taigun_concept_new_delhi_01_1_0_1391618183-696x492.jpg)
![vw_taigun_concept_new_delhi_01_1_0_1391618183](https://auto4x4.cz/wp-content/uploads/2015/09/vw_taigun_concept_new_delhi_01_1_0_1391618183-696x492.jpg)
![vw_taigun_concept_new_delhi_01_1_0_1391618183](https://auto4x4.cz/wp-content/uploads/2015/09/vw_taigun_concept_new_delhi_01_1_0_1391618183-696x492.jpg)
Zdá se, že se Volkswagen Taigun pomalu blíží k sériové podobě. Nejprve se představil jako koncept na autosalonu v brazilském Sao Paulu, nyní míří do indického Nového Dílí. Pro tuto výstavu si připravil pár drobných úprav. Jednou z nich je rezerva připevněná zvenčí na dveřích kufru. Je to možná takový návrat do minulosti, na druhou stranu si prý zákazníci přáli, aby měli přístup k rezervě, aniž by museli vyndávat věci z kufru. Toto je dobré řešení.
Kromě toho, že přibyla nová paleta barev, se z technologického hlediska příliš mnoho nemění. Kola stále roztáčí benzinový tříválec s přímým vstřikováním a přeplňováním. Z objemu 1,0 litru je schopen vyrobit 108 koní, což znamená nejen stovku překonanou za 9,2 sekundy, ale také průměrnou spotřebu 4,7 litru benzinu na 100 km.