Koncernová politika rychlých naftových SUV není pro Porsche úplně příznivá. Zatímco třeba Touareg se mohl chlubit osmiválcovým dieselem, naftový Cayenne měl pouze relativně slabý naftový šestiválec. Podobná situace panuje aktuálně také u modelu Macan. Audi SQ5 má diesel s výkonem přes 300 koní, Macan se musí spokojit s maximem 258 koní. Řešení? Ano, existuje. Třeba u společnosti Hamann.
Ta vás zbaví strachu, že třeba někde na světlech vedle vás zastaví Audi, které váš Macan nakonec předjede. Úprava totiž navýší výkon třílitrového naftového šestiválce na 310 koní a točivý moment na 680 Nm, což znamená nárůst o rovných 100 Nm. Stovka je pak otázkou na 5,7 s, tedy se můžete těšit na zlepšení o 0,4 s.
Kromě vyššího výkonu motoru Hamann přidá také nový výfuk s aktivními klapkami, kdy si může řidič nastavovat to, jak moc hluku chce kolem sebe dělat. Vizuální stránku věci vylepší rozšířené blatníky, upravené nárazníky, samozřejmě spoilery a pořádná kola. Ta mají velikost 22 palců.