Začátkem letošního roku výrobce značkového oblečení pro cestování a volný čas Bushman zčeřil stojaté vody českého marketingu. Do protikladu s nesmyslnými slevovými akcemi postavil do role hlavního motivu, a zároveň i ústředního hrdiny své prodejní a komunikační kampaně, obyčejný hadr na podlahu. Věc na místní poměry nebývale odvážná a nepřehlédnutelná. Nejen zákazníci, ale i odborná veřejnost, se tak ovšem začali zamýšlet a diskutovat o tom, co ve slevových akcích za vynaložené peníze získávají.
Situace na trhu, který je kromě respektovaných značek přesycen nepřehlednou řadou podivných „pseudoznaček“, napodobenin a zjevných plagiátů, svádí zákazníky k nesprávným zjednodušením. Z toho vyplývají prohlášení typu „triko jako triko!“ Bushman se rozhodl tuto zkratku uvést na pravou míru a představuje velkou letní kampaň, jejíž hlavním mottem je slogan „Není triko jako triko!“. Protože ono opravdu není triko jako triko, není bavlna jako bavlna a není značka jako značka! Některé triko je originálem po stránce designu, materiálu i zpracování a některé může být i obyčejným a bezcenným hadrem.
Mnozí výrobci se snaží všemi dostupnými reklamními triky a manipulacemi vytvořit dojem kvality, prestiže a originality. Bushman se rozhodl vsadit na zdravý rozum a úsudek svých zákazníků. Důkazem toho je, že personál obchodů Bushman je v rámci nové kampaně připraven nejen zodpovědět dotazy zákazníků týkající se kvality, zpracování a použitých materiálů. Ale co víc, vše názorně na příkladech demonstrovat. Zákazník se tak může dozvědět podrobné informace o kvalitě použitého materiálu, detailech zpracování a výjimečných technologiích modelů Bushman. Na vlastní oči také může vyzkoušet a porovnat vzorky bavlny i klíčové kvalitativní prvky, které jsou charakteristické pro kvalitní značkový produkt.
Věříme, že naši zákazníci odejdou z prodejen spokojeni nejen s vlastním výběrem a nákupem, ale i s ponaučením jak rozeznat kvalitní oblečení od obyčejných „hadrů“.
Bushman své modely designuje, vyrábí a prezentuje s maximálním zaměřením na kvalitu a pohodlí. Využívá 100% bavlnu s vyšší gramáží, vysoce kvalitní YKK zipy, až trojité prošití v namáhaných partiích modelů, vypodložené, zapošité švy, a to i na rubové straně a mnoho dalších prvků. To vše jsou přednosti a zároveň rozdíly, které u levnějšího oblečení nenajdete.
„Vedle kvalitního a spolehlivého oblečení nabízíme zákazníkovi také profesionální a názorný servis při jeho nákupu. Zákazníka vnímáme jako partnera, proto děláme vše pro to, aby se v našich obchodech cítil příjemně a kromě nákupu odcházel s přesvědčením, že značka nyní i v budoucnu ocení jeho zájem a věrnost nabídkou kvalitního oblečení. Vstřícnou a otevřenou komunikací, spojenou s názorným předvedením, chceme docílit toho, aby i český zákazník vyžadoval kvalitu a nebyl snadno manipulován k nákupu zlevněného braku.“ říká Michal Navrátil, marketingový ředitel značky Bushman.
Bushman zve všechny své zákazníky a příznivce k návštěvě svých obchodů, kde můžete právě nyní kromě nákupu kvalitního oblečení za výhodné ceny získat zcela zdarma neocenitelné informace o tom, jak se ze „snadné kavky k oškubání“ stát informovaným a spokojeným zákazníkem