Právě ta totiž ostrou „es-šedesátku“ pro Volvo odlaďuje. To málo, co je zpod maskovacích plachet poznat, na renderu najdeme: vytažené lemy blatníků, agresivnější přední nárazník, rozšířený rozchod i náznak malého spoileru na víku kufru. Jaké překvapení nás ale čeká pod kapotou? Švédský magazín Teknikens Varld, který má údajně blízko ke zdroji z automobilky, tvrdí, že je rozhodnuto a použitý motor nebude nic menšího než napříč uložený vidlicový osmiválec 4,4 l původem od Yamahy, který najdeme například v XC90 nebo S80. Zde pochopitelně se zvýšeným výkonem – ve výše uvedených vozech je naladěn na 232 kW (315 k), ovšem třeba v takovém Noble M600 z něj za pomoci dvou turbodmychadel vydolovali koní rovnou 650. U S60R se očekává zhruba 294 kW (400 k), motor bude každopádně spojen se sekvenční převodovkou a pohonem všech kol se spojkou Haldex.

Jestli se S60R Polestar stane skutečně důstojným konkurentem Audi RS4 quattro, BMW M3 či Mercedesu C 63 AMG, zjistíme až v příštím roce, kdy jej automobilka oficiálně představí.

Foto: PS-Garage.com