Nová generace Fordu Focus RS nám udělala obrovskou radost a to z úplně jednoduchého důvodu. Ford totiž nasadil pohon všech kol. Jenže i po ženevském autosalonu zůstane tohle auto zahaleno rouškou tajemství, protože automobilka nezveřejnila všechny detaily.
Jistý je čtyřválec 2,3 EcoBoost pod kapotou, který nabídne více než 315 koní. Nic přesnějšího aktuálně nevíme. Těšit se máme také na perfektní podvozek a aktivní zadní diferenciál, který bude přímo pomocí spojek dělit točivý moment na levé nebo pravé kolo. Vzpomínáme si na test Nissanu Juke Nismo, kde podobná věc měla naprosto zásadní vliv na jízdu. Takže další dobrá zpráva ohledně Focusu RS.
Chování pohonu všech kol si navíc budete moci nastavit. Kromě klasických režimů bude k dispozici také Drift Mode, který se bude snažit zapojit co nejvíce zadní nápravu do práce a tím by se mělo auto stát přetáčivé. Takže už začněte šetřit na nové sedy pneumatik.
Uvidíme, kdy se Ford vytasí s kompletní specifikací. Každopádně doufáme, že to nebude až na podzim ve Frankfurtu…