Příliš detailních informací samozřejmě neodhalil, auto by však mělo být koncipované jako šesti- nebo sedmimístné. Podle dostupných informací vyjede na nové koncernové platformě MQB, pochopitelně s prodlouženým rozvorem i rozchodem. Vnitřní zdroje přímo z automobilky navíc naznačují, že auto ponese označení V4 a bude základem nové „véčkové“ řady.

Paleta motorů bude zahrnovat výhradně přeplňované jednotky, tedy benzínové 1.8 TFSI s očekávaným výkonem 132 kW (180 k) a 2.0 TFSI 165 kW (225 k). Nabídku dieselů bude tvořit 2.0 TDI naladěné na 105 kW (143 k) a 130 kW (177 k). Pravděpodobná je i hybridní varianta kombinující 1.4 TFSI 110 kW s elektromotorem o výkonu okolo 80 kW. Platforma MQB je určená pro zástavbu motorů napříč, pohon všech kol quattro tedy obstará elektronicky řízená lamelová spojka Haldex – pravděpodobně již 5. generace. Na podrobnější informace si ještě nějaký ten rok počkáme.

Pozn.: fotografie zobrazují koncept MPV Audi Roadjet z roku 2006.