Exteriéru i interiéru dominují tři barvy: žlutá, černá a šedá. Pro Evropany trochu krkolomný název jinlong yufeng znamená v překladu „Zlatý drak ve větru“, což je vzhledem k aktuálnímu čínskému roku Draka příhodně zvolené téma. Na střešním nosiči se nacházejí speciální plochá pouzdra na dvě kiteboardingové soupravy vyrobené z ultralehké karbon-polymerové směsi. Zavazadlový prostor je vyložen odolným vakem, který lze použít například pro plážové vybavení nebo jako improvizovaný slunečník. V levé kapse zavazadelníku jsou uložené dvě kompaktní nárazuvzdorné videokamery, na které si majitelé mohou zaznamenat své zážitky.

Pohon obstarává opět přeplňovaný pětiválec 2.5 TFSI z Audi TT RS o výkonu 228 kW (305 k), který přenáší přes sedmistupňovou dvojspojkovou převodovku S-Tronic na všechna čtyři kola pomocí spojky Haldex. Koncept dokáže akcelerovat z nuly na 100 km/h během pouhých 5,5 vteřiny. Pětipaprsková litá kola o rozměru 8,5Jx20 s pneumatikami 255/45 R20 mají leštěná čela, zatímco strany paprsků jsou lakované matným křemíkovým lakem. Oproti klasické Q3 je rozchod zvětšen o 40 mm a světlá výška o 30 mm. Uvidíme, zda se jinlong yufeng dostane vedle RS Q3 do výroby alespoň jako limitovaná edice.