Má to v názvu. Supersport. A doopravdy. Nový odlehčený a stále čtyřmístný Continental  nese v názvu Supersports. Můžete ho mít jako kupé nebo jako kabrio, které má ovšem nepatrně horší parametry. Oba modely sice natrhnou „zadek“ většině supersportů, kupé je ovšem rychlejší a pružnější.  Sprint na stovku je tak otázkou 3,5 sekundy a s maximálkou 336 km/h se téměř nic běžného nemůže ani rovnat.

O pohon se stará přeplňovaný dvanáctiválcový motor s výkonem 522 (710 koní) při 6000 ot./min. a maximem točivého momentu 1017 Nm v rozmezí 2050-4500 ot./ min. O přenos síly se stará osmistupňovaný automat od ZF. Pohon všech kol rozděluje výkon mezi přední a zadní nápravu v poměru 40:60 – samozřejmě ve prospěch zadních kol. Pneumatiky o rozměru 275/35 ZR21 se pak ve spolupráci s karbon-keramickými brzdami (kotouče mají velikost 420 mm vpředu a 356 mm vzadu) starají o bezproblémové krocení výkonu.

Kombinovaná spotřeba u kupé činí 15,7 l/100 km, u kabrioletu 15,9 l/100 km. Palivová nádrž má objem 90 litrů.

supersports-cabin_02

 

Bentley Continental GT Supersports Photo: James Lipman / jameslipman.com

Bentley Continental GT Supersports Photo: James Lipman / jameslipman.com