Sedan vyšší střední třídy XF, kombi XF Sportbrake a limuzína XJ dostanou s kompresorovým motorem 3.0 V6 250 kW/450 Nm a osmistupňovým automatem ZF také volitelný stálý pohon všech kol adaptovaný z koncernového sourozence Land Roveru. Mezinápravová viskózní spojka bude preferovat zadní nápravu, v případě potřeby však dokáže poslat dopředu až 50 % točivého momentu a má umět i rozpoznat blížící se prokluz kol, kterému bude aktivně předcházet. Kromě pohonu AWD bylo upraveno i zavěšení kol a posilovač řízení má jiné naladění. Pro tvrdší podmínky bude auto disponovat i zimním módem.
Jaguar nabídne XF a XJ AWD zatím pouze pro trhy s levostranným řízením, tedy kontinentální Evropu, Rusko, severní Ameriku a Čínu. Domácí britský trh si bude muset na rozhodnutí o výrobě a prodeji zatím počkat.