Zvenku se toho změnilo jen málo, přesto však modernizované „géčko“ odlišíme na první pohled. Tím hlavním rozpoznávacím znakem jsou nová menší zrcátka, která připomínají běžné osobní modely s třícípou hvězdou ve znaku. Kromě toho se pod hlavní světlomety nastěhovaly proužky diod pro denní svícení, verze AMG mají přepracovaný přední nárazník s rozšířenými otvory sání. Uvnitř najdeme jednak velkou LCD obrazovku systému Comand, dále pak druhý menší displej palubního počítače mezi budíky. Do třídy G se nastěhovala i plejáda bezpečnostních asistentů jako kontrola mrtvého úhlu BSA či adaptivní tempomat. ESP je vylepšené o stabilizaci přívěsu.

Oba základní motory, které jsou momentálně k dispozici, tedy třílitrový vznětový šestiválec 350 CDI 155 kW/540 Nm i 5,5litrový zážehový osmiválec 500 285 kW/530 Nm zůstávají v nabídce. Přibyly však do ní opravdu výkonné verze AMG: původní kompresorový G55 AMG nahradil G63 AMG s dvěma turby přeplňovaným osmiválcem 5,5 litru a parametry 400 kW/760 Nm, vrcholem se pak stal ďábelský šestilitrový dvanáctiválec biturbo G65 AMG, který podává 450 kW a rovných 1000 Nm. Arabští šejkové a ruští miliardáři se mají nač těšit, modernizovaná G-Klasse se světu ukáže již 23. dubna na pekingském autosalonu.