Nová generace Mini se rychle rozrůstá. Kromě základního hatchbacku už po silnicích jezdí také kabriolet nebo velký Clubman. A právě něj se týká další novinka. Kdo tohle auto chtěl, ten si musel zatím vystačit pouze s předokolkou. Jenže to se mění, do nabídky brzy přijde verze s pohonem všech kol, který u Mini označují jako ALL4.

Clubman se bude nabízet s pohonem všech kol ve dvou variantách. Zájemci o benzin dostanou k dispozici silné provedení Clubman S, které má pod kapotou přeplňovaný dvoulitr o výkonu 192 koní. Na své si ale přijdou i dieseloví zákazníci. Ti mohou sáhnout po Clubmanu SD All4. Ten taktéž používá dvoulitrový motor, ovšem s nejvyšším výkonem 190 koní.

U vznětové verze bude zaručeně také pořádně tučná cenovka. Clubman SD ALL4 totiž kombinuje to nejatraktivnější, co zákazníci chtějí. Má diesel, pohon všech kol a osmistupňový automat. U Clubmanu S ALL4 si budete moci vybrat mezi automatem a klasickým šestistupňovým manuálem.

Jinak ALL4 představuje novou generaci pohonu všech kol Mini. Ta má být lehčí a úspornější. Fakticky se jedná o elektrohydraulickou mezinápravovou spojku připojující zadní kola.