Nejrobustnější a nejostřejší verze nejprodávanějšího pick-upu v Evropě – míří k evropským zákazníkům. První vozy dorazí do České republiky již v polovině roku 2019.
Raptor pohání bi-turbo varianta vznětového motoru Ford 2.0 EcoBlue, která dosahuje výkonu 157 kW (213 koní) a točivého momentu 500 Nm. Motor je spřažen s novou desetistupňovou samočinnou převodovkou.
„Zapomeňte na všechno, co si myslíte, že víte o pick-upech,“ řekl Leo Roeks, ředitel Ford Performance pro Evropu. „Náš nový Ranger Raptor je z jiného soudku –čistokrevný pouštní závoďák a terénní vůz pro extrémní životní styl, který obstojí i v nejnáročnějším nasazení.“
Ranger Raptor dostal speciální žebřinový rám, vyztužený díly z vysokopevnostní oceli, aby vydržel i útrapy terénních závodů. V porovnání s Rangerem XLT se Raptor chlubí o 150 milimetrů širším rozchodem kol a o 51 milimetrů vyšší světlou výšku. Tlumiče pérování FOX poskytují vysoký tlumící účinek i při výjimečném nasazení (zdvih předních tlumičů je delší o 32 procent, zadních o 18 procent). Univerzální pneumatiky BF Goodrich 285/70 R17 byly vyvinuty speciálně pro Ranger Raptor.