Karoserie omlazené Navary doznala drobných změn – přibyl černý rámeček LED světlometů a nové ráfky o průměru 17 a 18-palců. Zásadní změny nejsou patrné ani z pohledu do kabiny. Novinkou je jen 8-palcová obrazovka infotainment systému.
Nissan vylepšoval Navaru zejména pod kapotou, kdy se o pohon stále starají dva vznětové čtyřválce dCi se zdvihovým objemem 2,3 litru. Slabší z nich dostal druhé turbodmychadlo, přičemž výkon zůstal stejný. K nárůstu došlo u točivého momentu. Oba diesely, o výkonu 163 a 190 koní, samozřejmě splňují emisní normu Euro 6d-temp. Další novinkou v pohonném ústrojí je nová šestistupňová manuální převodovka, která nabídne delší převody a kratší dráhy. Ve výběru zůstává i nadál sedmistupňový automat.
Vzadu došlo k nárůstu světlé výšky o 25 mm a nosnost korby se zvýšila až o 25 kilogramů. Několik vylepšení nalezneme i na zadní pětiprvkové nápravě. Ta dostala zdvojené pružiny a kotoučové brzdy zlepšující brzdné schopnosti Navary až o 40 %.