Ošklivý Renault Koleos je minulostí, nová generace je tady

0

Znáte tu pohádku o ošklivém kačátku? Ano? Tak věřte, že podobné věci se nedějí jen v pohádkách. Převlečenému Samsungu v podobě Renaultu Koleos nepomohl ani facelift. Byl stále ošklivý a jezdil navíc naprosto mizerně. Nová generace je ovšem pravým opakem a vypadá k světu. Na některých trzích se už prodává, k nám se první vozy dostanou o letních prázdninách.

Nový Renault Koleos nabízí výběr ze tří výbavových stupňů. Výbava ZEN je k dispozici ve spojení s motorem Energy dCi 130 a pohonem předních kol. Varianta INTENS nabízí výběr ze tří pohonných soustav: Energy dCi 130 4×2, Energy dCi 175 4×4 a Energy dCi 175 4×4 s převodovkou X-Tronic. Vrcholná výbava INITIALE PARIS je k dispozici exkluzivně ve spojení s jednotkou Energy dCi 175 X-Tronic a pohonem všech kol.

Základ v podobě výbavy ZEN je k dispozici od 699 900 Kč a přináší mimo jiné disky kol z lehkých slitin 17”, čalounění v kombinaci látky a koženky, LED denní svícení, přední mlhové světlomety, zadní parkovací senzory, Handsfree kartu Renault, multimediální a navigační systém R-Link 2 s 7” displejem, hudební systém Arkamys.

Oproti tomu druhý výbavový stupeň INTENS začíná na 749 900 Kč a k výbavě ZEN přihazuje disky kol z lehkých slitin 18”, světlomety LED PURE VISION® , zatmavená zadní okna, elektrochromatické vnitřní zrcátko, zadní a přední parkovací senzory, parkovací kameru, zadní sedadla s děleným opěradlem 1/3-2/3 s funkcí Easy Break, multimediální a navigační systém R-Link 2 s 8,7” displejem.

Vrcholem nabídky je tradičně INITIALE PARIS od 979 900 Kč, která výbavu INTENS doplňuje o disky kol z lehkých slitin 19″ s designem Initiale Paris, kožené čalounění Nappa, elektrické otevírání víka zavazadlového prostoru s možností otevření pohybem nohy pod zadním nárazníkem, ventilovaná a vyhřívaná přední sedadla, Bose Surround Sound System s 12 reproduktory. INITIALE PARIS ohromí exkluzivním metalickým barevným odstínem černá Améthyste (doplňujícím osm dalších barevných odstínů dostupných pro tento model), výjimečnými koly o rozměru 19 palců a čalouněním kůží Nappa v černé barvě nebo v odstínech šedé.

Technologie pohonu všech kol ALL MODE 4×4-i se snadno ovládá díky spínači na přístrojové desce nalevo od volantu, kterým je možné volit mezi režimy 2WD (pohon předních kol) a 4WD AUTO (pohon všech kol). Režim 4×4 automaticky rozděluje točivý moment mezi přední a zadní nápravu. Při nízkých rychlostech a zhoršené přilnavosti povrchu navíc může řidič zvolit třetí režim 4WD LOCK a tím zapnout stálý pohon všech kol.